Frölunda Torg + Nordstan

Jag började med hela Frölunda Torg, sedan nästan hela jävla Nordstan. Tillslut hittade jag vad jag letade efter. Jag har letat efter en speciell present till Lisa, jag visste exakt vad jag ville ha men det fanns inte någonstans. Allvarligt, jag var inne i nästan varenda affär. Usch. Det var varmt, tråkigt, mycket folk, stressigt, helt enkelt hemskt! Jag hatar dessutom att shoppa även till mig själv så det gjorde det ju ännu tråkigare. Är en konstig tjej har jag märkt, jag hatar det som de flesta tjejerna brukar älska.
I alla fall, nu har jag bara min syster present kvar, och sedan är alla julklappar köpta. SKÖNT! :D

Förresten världens bästa Erik vann Idol! :) Vinnar låten finns på youtube (http://www.youtube.com/watch?v=Z_ym34x6j2U). Bäst verkligen! Tycker faktist låten var ovanligt bra detta året. Den är min stil :)
Men jag verkligen störde mig så grymt på hans flickvän, löjligt av mig att lägga energi på det men va fan, varför gick hon inte av scenen!? Det var ju hans antagligen största stund i livet och tänk om de gör slut och då måste hon alltid finns kvar i den stunden.

Nu har jag precis sett Gossip Girl och letar som en galning efter Snövit manuset. Har på något sett lyckas tappa bort det, jag vet att det finns hemma någonstans men hittar det inte. Detta är inte bra! Ska kunna det efter jullovet.
Får la fortsätta leta och hoppas att det kommer fram.

Vi hörs imon
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback