Hungrig!

Hejsan. Min dag: Går upp klockan kvart i 9 (sovmorgon, ashärligt!), äter frukost och kollar på julkalendern, jag kan verkligen inte låta bli att titta hur dålig den än är. Åker till skolan, börjar med ensemble, fortsätter och övar på Jolene och lyssnar på vår andra låt som blir en av Mando Diao. På matten är det betyg snack. Så här sa Jonas som är min lärare: Du har ett solklart Vg och du är jätteduktig, han sa såklart mer men det är vad jag blev gladast över :)
Sedan är det badminton på gympan, så tråkigt. Jag träffade inte den jävla... vad heter det, öhh... jag vet inte vad den kallas men den där saken en enda gång!
Efter skolan gick Tammie, Clara o jag till Egg and Milk. Jag tog en hallon milkshake som smakade som smoothie. Först trodde jag att de gjort fel, för det fanns hallon smoothie också. Men det visade sig vara rätt. Blev faktist lite irreterad, den kostade ändå 36 kr.
Nu sitter jag ock lyssnar på Mando Diao faktist, hahaha, det trodde jag verkligen inte att jag skulle göra vid samma tid igår. Men de verkar faktist vara bra och Ellen NP som tjatat om Mando Diao så jävla länge, man måste ju kolla hur de faktist låter :)
Nu är jag jättehungrig och väntar på pappa som kommer hem med hamburgare o pommes, mums. Sedan blir det Idol, HEJA TOVE!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback