Jullov!

Äntligen är det jullov. I fredags var det avslutning. Tamara, Lisa, Albin, Charles, Hugo och jag gick till café Vasa och fikade. Tog som vanligt min älskade kokosboll. Den är så god! :)
Det har blivit som en tradition att gå till Café Vasa efter varje avslutning.

Idag har jag suttit hemma och har läst Så länge vi båda andas (lånade den på biblioteket) och spelat Sims. Är riktigt hungrig och har lite huvudvärk men... det kunde varit värre.
Snart är det julafton och jag måste verkligen hinna köpa min julklapp till Emma.

Nu får vi se om familjen åker till affären och handlar eller inte.
Vi hörs senare.
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback