SVENSKA FOLKET ÄR IDIOTER!

Tove åkte ur Idol, VA FAAN!!! Hon är ju den bästa tjejen som någonsin varit med i Idol!! Nu är i alla fall Erik min solklara favorit, jag har varit lite osäker vem jag tycker skulle vinna men hejade på Tove för jag tror att Erik lätt kommer bli stor ändå. Men nu, jag kommer bli helt förbannad om inte Erik vinner, kommer rösta hur många gånger som helst nästa vecka.

Imorgon ska jag i alla fall gå och se Tove och några andra från Idol på Nordstan, ska nog köpa cdn så jag kan få den signerad och för att kunna säga till henne att hon är helt fantastisk.
Sedan ska jag o Lisa äntligen fixa iordning hennes garage så vi kan börja med vårt band :)

Ha en bra helg. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Tamara

Nu får du se henne på Nordstan i alla fall!

2009-12-06 @ 15:23:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback