Tack för ett bra år!

Nu är det exakt 2 timmar och 6 minuter kvar av 2009. Tack alla för att ni gjort detta året till ett bra år!

Några saker som hänt under detta året!

* 5 januari - Min första skivinspelning. Jag var riktigt nervös men det var kul.

* 27 mars - Gay Camp premiär! Underbart ögonblick. När man kämpat så länge och sedan får visa upp det var helt otroligt. Antagligen det roligaste som hänt mig.

* 13 maj - Viskonserten. Det finns ingeting bättre än att gå upp på en scen och sjunga en låt som betyder allra mest för en.

* 28 juni - Konfirmationen. Denna tiden blev faktist mycket roligare än jag trott

* 15 juli - Harry Potter och halvblodsprinsen premiär. Något jag lägntat efter hur länge som helst.

* 1 augusti - Jag blev 15 år :)

* 28 oktober - Konserten på 1200 kvadrat. Sjöng min egna låt som handlade om personen jag älskade. Första gången jag sjöng en låt jag skrivit själv inför folk.

* 21 november - Jag såg New Moon, grymt bra!

Detta var de bästa händelserna under året, hoppas nästa års blir ännu bättre :D


GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback