Toning av håret

Hejs. Igår tonade jag håret rödbrunt. Är faktist rätt så nöjd. I skolan idag hade jag no prov. Gick faktist skitbra, hoppas jag får mvg. Sedan skulle vi skriva en prov uppsats typ på svenskan, övning inför nationella. Har fått reda på att det är spanska nationella prov nästa vecka, shiiiiit!  Nervös som fan. Det är hörförståelsen. 

Sedan idag skulle jag ha gått och kollat på "de som är kvar i Idol" med Clara. Fast hon kunde inte så jag fick gå ensam. Så jag kommer dit och blir så där förväntasfull eftersom jag äntligen ska få se Tove och Erik. Så kommer jag fram och där sitter Mariette, Rabih och Eddie. Min första tanke var: Vad tusan gör dom där? Enligt nordstans hemsida skulle Tove, Erik och Calle vara där, var dom det? NEEJ! Jag blev så arg!!!!!!!  Hade ju lägntat efter det.
Jag vill inte att Tove ska åka ut, men ändå vill jag det för isåfall kommer hon och uppträder på söndag. Vi får la se hur det blir.
Ha det jättebra <3 



Hur mitt hår blev :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback