Cirque du Solei

Idag har jag varit Cirque du Solei på skandinavium. Det var faktist riktigt bra. Man både skratta och blev så nervös för att de skulle ramla ner och slå ihjäl sig. Det va sådär att man knappt kunde andas när de gjorde något farligt. DÅ ÄR DET BRA! Nu tittar jag på Körslaget och hör på I kissed a girl med Team Pontare. Äter julhjärtan som vi köpte i affären idag. Vet att man inte får äta dom innan december, men ähh... det är gott!
Dessutom gör jag so läxa med mamma.

Imorgon ska jag bara plugga och ha tråkigt.

Hoppas ni får det roligare än jag.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Göran

Fin blogg du har!!!

2009-11-08 @ 18:44:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback