Englands eleverna är här.

Nu sitter jag och försöker vara tyst som en mus eftersom Annie sover, hon var så trött efter flygresan vilket jag förstår, de har inte sovit i natt. De kom idag och allt har gått ganska bra.
Det började med att jag hade so prov, gick sådär, men kunde gått sämre.
Sedan var det lunch och det var då de kom. Vi hade musik och sedan hem till mig där vi tittade på film. Det har varit väldigt blygt hela dagen och vi har inte sagt så mycket till varandra egentligen, men det har ändå varit trevligt.
Det blev också bestämt att vi ska köra Black or White på fredag och jag o en till ska sjunga :)
Kommer bli kul
Känner mig faktist själv ganska trött o hängig. Ska försöka gå o lägga mig tidigt.
Ha det bra! Puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback