Jag vill bort...

Jag vill bort, försvinna från jordens yta och aldrig komma tillbaka till allt hemskt och värdelöst. Tänk att faktist för en gång skull kunna skratta och gråta av lycka istället för av sorg. Tänk om man bara kunde gå ifrån allting ett tag och komma tillbaka igen när man var redo. Om jag kunde välja, skulle jag aldrig ha valt att vara den jag är. Jag skulle valt en person som mycket mer snygg, cool, smart, rolig. Inte denna fula, blyga, tråkiga och hemska person som jag faktist är.

Mitt liv är bara helt värdelöst. Vad lever jag för egentligen. Det är en fråga jag ställer mig själv ofta. Finns det någon som älskar mig? Älskar mig för den jag är. Ibland känns det som alla hatar mig, att faktist inte en enda människa bryr sig. Varför är livet så orättvist!? Varför får vissa människor vara helt perfekta medans andra bara helt fel.

Jag är så trött på att jag alltid skriver inlägg där jag är ledsen, och inga där jag faktist är glad. Kan inte någon bara ta mig här ifrån så jag slipper allt.

Snälla, snälla bara ta mig härifrån!

Kommentarer
Postat av: emmaaa.

jag hatar dig anna. du är äcklig, ful, har alltid fett hår, tjock och kort, lalalalalalala.



anna, lägg av.

du vet att du är bra.

sluta säg att du inte är det!

<3

2009-11-11 @ 00:49:10
URL: http://danskjordgubbe.blogg.se/
Postat av: julia

finaste finaste anna.

om du visste hur många gånger jag tittat på dig o blivit helt varm i kroppen. du är en helt fantastisk människa som alltid, jag upprepar, ALLTID får mig på bra humör. du har en vilja som jag sett hos väldigt få ungdomar o en talang som kommer ta dig vart du än vill gå.



jag vet hur det är att gå igenom sånt här, tro mig. men det viktiga är att tycka att det är okej. säga till sig själv att "hey, idag hatar jag allt o alla o speciellt mig själv, men det är okej. för jag vet att det finns dagar då jag är stolt över mig själv, då jag faktiskt vet att jag är bra!"

sen får man helt enkelt ta det dag för dag. o vet du vad det bästa är anna? att ALLA, verkligen alla känner såhär. ofta.



så du är långtifrån ensam min fina anna. o verkligen älskad.



massa kärlek. julia.

2009-11-11 @ 17:38:50
URL: http://juuulia.blogg.se/
Postat av: Maria

Anna!

Jag hoppas innerligt att du innerst inne själv vet att det du säger överhuvudtaget inte stämmer.



Det finns tyvärr ingen annan än du som kan bekräfta dig själv fullt ut och egentligen aldrig någon annans åsikt som har verklig betydelse, förutom din egen.

Men, jag vill säga några väl valda ord:

Gå inte genom livet och sök andras bekräftelse, det har jag gjort och det tar förfärligt mycket energi och kostar dig många tårar och mycken besvikelse.



Börja med att bekräfta dig själv.

Det är skitsvårt, det svåraste som finns, men prova att spegla dig själv i alla oss andra. Ta in vad vi säger och försök förstå det ur vårt perspektiv. Tänk på att det finns många som absolut inte själva tjänar något speciellt på att ge dig beröm eller kärlek, utan gör det för att de verkligen menar det.



Jag har sagt det förr och kommer att säga det igen. De är så vansinnigt begåvad allra finaste Anna. Du är vacker och magisk och spännande. Du är otroligt omtänksam och besitter sådan fantastisk drivkraft och vilja att du lätt kan ta dig precis vart du vill i livet. Precis vart du vill, bara du börjar ge dig själv lite kred.



För mig är allt det positiva jag säger om dig inget annat än sanning. Det är så jag ser på det. För mig är det sanning, men du måste själv välja hur du vill se på det. Du kan välja att säga att jag har fel, men kom ihåg att då kallar du mig och alla andra som tror och hoppas på dig för lögnare... ;)



Kramar i massor/Maria

2009-11-11 @ 23:18:29
Postat av: Leia ♥

Livet går tyvärr upp och ner. Men det är så det är. Bara att vara stark och ta nya tag!

2009-11-12 @ 12:22:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

tack underbaraste! <3 ni får mig verkligen att tänka efter och fortsätta kämpa!

2009-11-12 @ 22:20:53
URL: http://musikalflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner också så. vill inte vara den jag är för jag är så ful/blyg/tråkig, känner att ingen riktigt älskar mig, att mitt liv inte har någon mening ...exakt så känner jag! och det kändes skönt att få reda på att jag inte är ensam om den känslan. men vi måste fortsätta kämpa.. vi ska nå toppen en dag! och du är asbegåvad ska du veta,(L)

2009-11-14 @ 20:55:36
Postat av: Anna

åhh tack så mycket! <3

2009-11-15 @ 12:40:37
URL: http://musikalflicka.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback