New Moon musik <3

Lyssnar på New Moon låtarna från soundtracket. Fattar ni hur bra de är!? Filmen är helt grym, man blir verkligen inte besviken. Den är också jäkligt rolig, speciellt under den scenen då Edward och Bella springer i Alices syn.
I veckan har det varit hur mycket läxor som helst. Dessutom mycket annat att göra. På tisdagen var det teater, vi kom inte igång med Snövit denna gången heller, vilket jag hade hoppats på. Men, det var kul i alla fall.
På onsdagen var jag på Malins konsert på hulebäck. Lika bra som vanligt xD Tittade också på skolan på deras så kallade hulekvällar. Det fick mig i alla fall veta vad jag helst vill söka till, nämligen Mimers. Hulebäck är verkligen än fin skola, men... jag kände mig inte riktigt hemma där.
Idag hade jag matteprov, det gick faktist ganska bra. Trodde jag skulle få IG men mamma o jag gick igenom allt till klockan 1 i går natt, så det lönade sig.
Dessutom var det ensemble, vi ska ha country tema på rockkonserten, så tråkigt!! Fattar inte hur man kan välja country!?
Ska i alla fall sjunga. Jouline - Dolly Parton. Det blir säkert bra.
Snart börjar Idol men innan måste det pluggas rockhistoria, har prov på måndag. Har inte hunnit pluggat något överhuvudtaget.

Det är väll bara att börja, så ha en trevlig kväll!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Chilli

Snygg blogg <333 NEW MOON E BÄST!!! Lycka till med låtarna ^w^ ha de <3

2009-12-02 @ 17:03:59
URL: http://chilligirl.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback