Skoltrött

Jag börjar verkligen bli trött på skolan nu asså. Vi har så mycket läxor och inlämningar. Vi ska ha ett prov på måndag, samtidigt som engelsmännen är här! Det är elakt!! Folk har ju sagt att det är mindre läxor i 9an, men det är ju för tusan mer.

Idag skulle jag egentligen gått på rytmusgymnasiets öppna hus, men jag orkade verkligen inte. Och ville däremot inte gå själv. I helgen ska vi städa hela lägenhet, det kommer bli fantastiskt roligt! Hahaha.
Imon har jag också ensemble, måste leta upp mina öronproppar kom jag på. Tappar alltid bort dom på något sätt.
Just det, var hos tandläkaren idag. Hade inga hål, glad för det! Dessutom tog de på något som gjorde mina tänder vitare :) 
På svenskan övade vi inför nationella proven, läsförstålsen. Jag kommer verkligen bli så jäkla nervös när vi ska göra dom.

Nu börjar jag bli ganska nervös för nästa vecka, då engelsmännen kommer. Har uppvisning på fredagen med dom. Vi har Michael Jackson tema. Hoppas verkligen jag får sjunga, har inte sjungt sen i 6an. Det skulle vara grymt kul, men väldigt svårt såklart. Kanske kan lära mig Moon Walk och göra på scenen, haha. Såg ett klipp för ett tag sedan då någon gjorde det framot istället för bakot. Så jäkla coolt.

Måste nog gå o lägga mig nu. Ska upp tio i 7 imon, usch. Halva klassen har sovmorgon till 10, fuskigt!

God natt o sov gott! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback