Snart är det dags!

Nu kommer snart englandseleverna! Jag verkligen lägntar nu! Men är också lite nervös. Jag är inte världsbäst på engelska men, det går nog bra ändå. Hoppas verkligen att Annie och jag kommer ha samma intressen. Men det är synd att jag missar New Moon premiären, hade så gärna viljat gå. Men det får bli på söndagen istället :)

Nu håller jag på och plugga som fan inför spanska provet men är så fruktansvärt trött efter vandringen med skolan(vi gick en mil) att jag inte orkar. Varför ska vi ut och vandra!? Skulle hellre varit i skolan där det i allafall är varmt.
Dessutom måste jag snart börja på maten, fiskpinnar o pommes. Jag älskar pommes så det ska bli gott xD


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback