Vanlig dag.

Hejsan alla! Nu sitter jag i soffan med Emmas dator och skriver och har tv reklam i bakrunden. Idag fick jag tillbaks mitt no prov. Fick 32 av 34 så det är MVG, är så jävla glad!! Dessutom fick jag reda på vad englands eleven som ska bo hemma hos oss ska heta. Nämligen Annie, 14 år och hon spelar fiol. Ska bli jättekul! :)
En tråkig sak är att vi har så läskigt mycket läxor nu. På torsdag: Spanska prov och nästa vecka är det två inlämningar och ett so prov. Usch! Dessutom ska Tammie o jag hålla i idrotts lektionen imorgon. Är lite små nervös men tycker ändå att det ska bli ganska kul. Det är ju teater imorgon också, ska bli kul.
Nu ska jag snart äta mat, vet inte än vad det blir men säkert nått gott, höhö xD

Kram!



En bild på det underbara artistkurs gänget! <3

Kommentarer
Postat av: hannah

Sv; Det är det verkligen inte. Den kursen dödar ! :)

2009-11-04 @ 17:34:42
URL: http://hannahbrundin.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; haha nä, det var en liten emotjej som tuperar håret så det står rakt ut!

2009-11-04 @ 17:35:49
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback