Denna veckan.

Förlåt för jag inte skrivit på länge men jag har verkligen inte haft tid.
Denna veckan har det hänt så otroligt mycket måste jag säga. Veckan började helt vanligt med helt normala skoldagar. I tisdags hade jag konsert, det gick ganska bra. Och i tisdags fick jag också reda på att min bästa kompis och en kompis hade bråkat. Min kompis började säga massa dumma saker om min bästa kompis som jag litat på i alla lägen. Hon sa grejer som jag aldrig trott om min bästa vän, tex att hon tar andras pojkvänner eller killen som din vän är kär i bara för att visa att hon är bäst och kan få vem hon vill. Jag blir såklart helt knäckt och kan verkligen inte tro detta om min bästa vän, så jag frågar om det verkligen är sant. Självklart var det inte det. Och nu är min kompis så arg på mig för att jag frågade min bästa vän att hon inte ens vill prata med mig (Jag förstår om det är svårt att hänga med)
Hur fan kan man vara så dum i huvudet. Ska jag gå runt hela mitt liv och vara rädd att min bästa vän ska sno min pojkvän eller? Du nästan säger rätt ut att jag är en person man inte kan lita på, men va fan en förredetta vän sa massa hemligheter till mig som jag lovade att inte avslöja för någon. Vi har bråkat i flera år nu men jag har fortfarande inte sagt ett ord. Men varför skulle jag? Hon bad ju mig att inte säga något och då gör jag det inte!
Ahhh är bara så arg på dig!

 Okej, detta var väll de tråkiga nyheterna. En god nyhet är att jag äntligen vågade börja prata med en kille som verkar vara väldigt gullig på skolan. Det var faktist jag som började, haha.
Dessutom har det varit artistkurs, två prov, ett läxförhör och en svenska inlämning. Rätt mycket alltså. Nästa vecka har alla 9or schlagervecka, vi ska skriva en låt och uppträda med den på fredagen för hela skolan. Och sedan är det lov, skönt!

Nu ska jag nog gå ut och göra något, det skulle vara härligt att bara ta en promenad eller något.
Ha det gött!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback