Jag vill bara skrika!

Idag har tårar runnit. Även fast jag försökte, verkligen försökte tvinga mig själv att inte gråta så hände det. Varför ska allt vara så jobbigt, varför finns tankar, varför finns kärlek!? Jag hatar det och jag orkar inte mer. Jag låtsas vara glad inför mina vänner och familj, men inombords gör det så ont. Jag skulle göra nästan vad som helst för att bli av med detta. Jag vill bara skrika och gråta, men jag tillåter mig själv att inte göra det. Hur ska man göra för att det ska försvinna? Jag bryter snart ihop, ibland vill jag inte leva längre. Jag är trött på tårar, jag är trött på att jag aldrig kan vara så glad och lycklig som jag var innan du kom.
Jag önskar att jag kunde skylla på dig, att jag kunde säga att jag hatar dig för att du valde henne istället för mig. Men det gör jag inte. Du har inte gjort något fel, det är bara jag som är så korkad och idiotisk som inte fattar. Du kommer aldrig älska mig, så varför känner jag såhär!!


It's a good thing, tears never show in the pouring rain
As if a good thing ever could make up for all the pain
There'll be no last chance to promise to never mess it up again
Just a sweet pain of watching your back as you walk
As I'm watching you walk away
And now you're gone it's like an echo in my head
And I remember every word you said

It's a cold thing you never know all the ways I tried
It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm
falling apart inside
And now you're gone it's like an echo in my head
And I remember every word you said

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback