Resten av veckan.

Hej!
Förlåt för dåligt bloggande, men har inte haft tid.
På onsdagen hade vi artistkurs där vi spelade in massa låtar, var skit kul.
På torsdagen var det orientering. Jag o Tammie sprang på 1 h och 30 m, alltså sämst i klassen, hahahaha xD
Men ähh... vi gjorde vårt bästa i alla fall. Sedan åkte Gabbi o jag till Stadsbiblioteket för att låna Harry Potter böckerna jag ville låna, Quidditch genom tiderna och Fantastiska vidunder och var man hittar dom. Sedan skulle vi gå och äta, då såg jag Pernilla Walgren haha.
Igår var jag hemma hos Lisa och gjorde kokosbollar, mums, och tittade på en jävligt dålig film.
Och idag har jag varit hemma hos mormor.

En helt okej vecka med inga läxor och många sovmorgnar!

Imorgon är det gymnasiemässa. Usch, det kommer vara hur mycket folk som helst. Kanske man träffar någon man känner.

Aja, måste hjälpa Emma med maten, tacos.
Vi hörs. Puss o hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback