Teater.

Idag har jag haft teater. Vi har tillslut bestämt vad vi ska spela för föreställning, nämligen Snövit. Haha :)  Vi ska försöka att ha en föreställning för barn och en för vänner och familj på Frölunda Kulturhus. 
Dessutom har jag haft engelska prov. Det gick la sådär.

Jag försöker hitta olika auditions till filmer och sånt. Är det någon som har något tips? Jag vill så gärna bli musikalartist och få sjunga på stora scener.

Imorgon är det artistkurs igen. Det ska bli jätteroligt. Måste försöka lära mig en sångtext.

Nu har pappa en kompis hemma. Vi lyssnar på musik och fikar, det är mysigt. Vi ska nog snart spela Guitar Hero! Älskar trummorna, det är lätt roligast. Dessutom börjar ju Desperate Houswiwes idag! Har lägntat hela sommaren!!

Nu ska jag äta bullar
Ha det bra

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback