15/9

Hallå alla!
Hela dagen jag har känt mig väldigt deppig
Jag är väldigt orolig över min syster som har blivit misshandlad på sin skola. Jag är så himla rädd för att det ska hända något mer.
Igår var jag på sånglektion med världens bästa Julia och sedan var det teater. Vi ska tydligen ha uppträdande med artistkursen nästa vecka på 1200 kvadrat, kom och se!
Teatern var också kul, vi håller på mycket med improvisations övningar vilket är väldigt bra för mig eftersom jag är så dålig på det. Men när man gör det med folk man litar på är det faktist väldigt kul.
Nu måsta jag verkligen fortsätta göra läxa eftersom jag har tre prov nästa veckan och alldeles för lite tid för att plugga egentligen.

Ha det bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback