Grattis Mamsen!

Halloj!
Igår var det mammas 50-årskalas. Det var jättekul! Allt gick faktist skitbra. Det blev väldigt stressigt med maten o sånt på slutet men det blev bra i alla fall. Jag sjung en sång som jag skrivit själv till mamma och det gick också bra.
Nu har vi varit i lokalen igen och städat o städat.
Det är egentligen idag som mamma blir 50 så GRATTIS!!!

Imorgon har jag prov och kanske rep inför onsdag och dessutom blir min faster 50 så det ska firas :), tisdag blir det teater och på onsdag uppvisning. På torsdag är det ju gymnasiedag så hela under veckan kommer det hända mycket saker. Både roliga och tråkiga.

Nu har jag ungefär 100 saker som måste in i kylskåpet vilket jag inte fattar hur det ska gå till eftersom det inte verkar få plats, så önska mig lycka till :)

Vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback