Gymnasiedag

Har precis sett en film med Amanda Bynes, den var sådär. Jag brukar tycka om alla hennes filmer men denna var inte alls bra.
Idag var det gymnasiedag, var på plusgymnasiet. Alla sa att skolan var så bra och att visst ska ni välja plusgymnaiset, men det kändes så... falskt. Jag vet inte varför. Men det verkade ändå bra med det att man kan spela in sina helt egna låtar när man vill i studion, till och med ensam. Då behöver man ju inte oroa sig för vad andra tycker om dem.
Men, mitt första val är åndå Mimers eller Hulebäck.
När vi kom tillbaka till skolan kändes väldigt konstigt eftersom det kändes som man redan börjat på skolan. Det första man ser när man kommer tillbaka är 6-åriga barn som springer runt och skriker, så det kändes lite knäppt.
Snart är det i alla fall Gymnasie mässa. Det ska bli intressant.

Nu ska jag ta något att äta känner jag.

Puss o kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback