Helgen...

Hej!
Nu dricker jag cola som vi gjort med mammas  soda stream som hon fick i present, det är gott! :)
Idag har jag spelat sims 2. Håller på att göra typ alla städer i världen xD
Dessutom ska jag egentligen plugga no men orkar inte. Imon ska jag träffa Paulina,
som jag inte träffat på 3 månader så det ska bli grymt roligt. Vi ska nog fika på café
villa villekulla.
Nästa vecka har vi både studiedag och friluftsdag. Vi ska orientera i Skatås. Man måste tydligen springa
helt själv så vi får se hur det går, antagligen inte så bra.
Dessutom är det ju teateroch artistkurs, vilket jag lägntar till mycket! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback