Ny blogg!

Hej!
Jag har bestämt mig för att börjar blogga här istället eftersom jag blev så trött på bloggsida.se
Man kunde inte ha några roliga designer eller någonting så nu har jag här istället. Namnet Musikalflicka fick jag av att jag älskar musikal. Sång, teater och dans är allt för mig.

Min dag:
Börjar med att jag går upp klockan halv 8 och tvättar håret. Sedan äter jag flingor och drar till skolan. På skolan händer la inte så mycket egentligen bara att jag får panik för att vi har så jävla mycket läxor. När jag kom hem kollade jag på Harry Potter och den flammande bägaren och nu har jag pluggat so och engelska. Just det, jag måste ju också anmäla mig till niornas gymnasiedag nästa vecka! Men jag blir bara så sur för att jag inte kan åka varken till Mimers Hus eller Hulebäck, inget av dem ligger ju i Göteborg så kan inte åka till dom. Väldigt surt!
Jaja men nu har jag bestämt att jag ska åka till Plus-gymnasiet för att kolla på sånglinjen där. Man får tydligen lära sig skriva egen musik och sånglektioner och sånt. Verkar rätt kul men vill helst gå musikal linjen.

Nu måste jag fortsätta plugga
Vi hörs! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback