Trött, trött, trött!

Nu kom jag precis hem från ännu ett 50-årskalas hos min "moster" (Vi säger moster fast det är egentligen min morbrors fru) Och nu är jag så otroligt trött och mitt huvud spränger som vanligt. Jag har haft huvudvärk varje dag i nästan två veckor, usch det är hemskt. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk men det är nog bara trötthet. Idag hade jag so prov, det gick skitbra och jag skrev nästan ett helt A-4 papper för en fråga, haha xD
Jag har också varit på artistkurs på 1200, roligt som alltid! Det är typ det ända jag längtar efter på hela veckan. Vi ska ju ha uppträdande på onsdag så vi öva mycket inför det. Ska sjunga en låt med Robyn som är grymt bra så det ska bli hur kul som helst!

På onsdag har jag också andra delen av so provet, om EU. Jag är så trött på samhällskunskap och det är glad  att detta kommer bli sista gången vi har samhällskunskap på Nordhem.

Nu ska jag faktist gå och lägga mig och få nästan 10 timmar sömn, Gött :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback