Ännu en vecka som flugit iväg!

Då har det gått ännu en vecka, jag hinner verkligen inte skriva varje dag så därför får det bli att jag skriver om hela veckan istället.

I måndags så tror jag inte något speciellt hände, det vara helt enkelt en helt vanlig dag. På tisdagen var det som vanligt teater, vi har verkligen kommit igång jättemycket nu. Vi har gått igenom alla scener, så nu kan vi börja med genomdrag varje vecka.
På torsdagen var det nationellt prov i matten, den svåra delen. Det mesta gick bra, men jag hängde upp mig på en fråga och detta gjorde att jag inte hann med mvg frågorna :(
Jag blev jättearg på mig själv, speciellt för att jag tror jag kunde dom.
Idag har jag bara varit glad hela dan, vilket var roligt. På ensemblen så övade vi på låtarna inför Avskedskonserten (vi har: Jag vill ha en egen måne)
Jag spelar trummor och det gick skitbra!! :)
Dessutom hittade Axel någon balettdräkt som han självklart skulle pröva, hahaha. Den var jävligt liten och han såg väldigt rolig ut, han är verkligen galen

Nu kollar jag på Så ska det låta med familjen, Emma ska precis ut på Krogen. Det är helt sjukt att hon är nu gammal nog att göra det, haha xD

Ha det gött
Puss! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback