Bad, lek, kärlek <3

Badat på åbybadet med världens absolut bästa vänner, Tamara och Lisa.
Det var väldigt härligt att få bada igen, även fast det bara var inomhus. Träffade dessutom Alex, hon var med i Gaycamp, som jag inte träffat på ett år vilket var grymt kul :)
Liz o jag försökte lära Tammie att dyka vilket gick förvånadsvärtbra. Jag kan inte dyka så bra men det går liksom och det tog hur lång tid som helst innan jag vågade, men Tamara vågade direkt!
Lisa försökte härma de "coola killarna" och göra en volt när hon hoppade från trampolinen vilket blev lite fail. Det var så jävla roligt, de blev sitället världens största plask.

Nu håller Emma o mamma på och gör en paj, ska nog gå o hjälpa till. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Huvudvärken för mig är en biverkning.

Plus att de vanliga värktabletterna biter inte på mig. =/

2010-04-09 @ 18:11:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jaha okej nice =) music is life! skulle inte fungerat utan den. skriver du något eget ?:)

2010-04-09 @ 18:14:04
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback