Långt efter... -- Kroatien

Har kommit på att jag faktist egentligen inte skrivit något som hände varken under Kroatien resan, jobbet, resten av sommaren... Det har varit så mycket på sistone så man har ju inte haft tid. Nu ska jag skriva om Kroatien resan.

Resan ner till Kroatien tog ca 19 timmar, vi titta nästan på film hela vägen. Det gick faktist ganska snabbt.
Väl nere var vi och hälsade på Gabrielas farmor och morbror m.m i Zagreb.

Det här tyckte jag var en riktigt häftig kyrka som fanns i Zagreb, vi kunde tyvärr inte gå in eftersom både jag o Gabbi hade shortes.

 

En fin staty

 

Utsikt över Zagreb.

 

Efter vi varit i Zagreb i två dagar åkte vi till Murter, det är där Gabbis familj har sin lägenhet, det var världens utsikt från balkongen. De första dagarna var vi mest nere vi de olika stränder (Det fanns tre). En av dom var helt otroligt vacker, vattnet var helt knall blått.

 

Här var påvägen till Murter.

 

En av stränderna på kvällen.

 

Den vackraste stranden, verkligen helt fantastiskt!

 

Vi åkte till Sibenik en kväll, det var den bästa dagen på hela resan enligt mig. Vi tittade på Eclipse på bio för 30 SPÄNN!!  Det var verkligen jättekul, staden var också riktigt vacker.

De sista dagarna gjorde vi ungefär samma som de första. Gabbi o jag gick till en utsiktsplats, tänk er själv det under en solnergång :)

 

 

 

 

 


Det blev en väldigt vacker och bra resa.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback