2010!

Årets händelser!!!

23/2-2010: Åker till England i en vecka med klassen efter att dagen innan suttit på flygplatsen hela dagen och väntat på flyget.
22/5-2010: Måste la ändå ha med tävlingen Jakten på Julia då jag upptäckte Ellen Bergström, fortfarande än av mina idoler. Datumet är då finalen hölls.
29/5-2010: Snövit föreställningen med teatern.


14/6-2010: Vårkonsert!!! Min sista vårkonsert med Nordhemsskolan på Storan, även faktiskt den sista konserten som skulle hållas på Storan innan teatern gick i konkurs.
18/6-2010: Skolavslutning. Detta var verkligen en dag med blandade känslor. Lycka och glädje över att man klarat av dessa fyra åren och nu skulle få en ny start. Men även sorg för att man skulle lämna allt och alla.



Jag saknar mina flickor <3

19/6-2010: Bröllopet. Det blev en överraskning hur mycket det skulle betyda både för Sverige och för mig. Tyckte alltid att förberedelserna inför det "jäkla" bröllopet som jag sa då, var så onödigt. Men när de väl stod där framme kunde varken jag eller min familj hålla tårarna tillbaka.

4/7-2010: RESAN TILL KROATIEN!!! Detta var verkligen otroligt roligt! Jag saknar värmen och allt därnere.
23/8-2010: Den nya starten i livet... Jag började på Mimers Hus.
Mina nya flickor <3

19/11-2010: HAAARRRYYY PPOOOTTTEEERRR!!!!!!!
(Tror jag har laddat upp för många bilder på det redan, så behöver inte ladda upp mer, hahaha.)
13/12-2010: Lucia.
Detta är väll det som hänt under detta året. Nästa år kommer bli hur roligt som helst. Julias artistkurs, insökning till Idol, Emmas student och Harry Potter slutet. Få se under årets gång vad som kommer hända.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback