Förlåt!

Förlåt för JÄTTEDÅLIG skrivning här!
Har verkligen inte haft tid.
Okej, jag börjar skriva från förra veckan, förra fredagen rättare sagt då Linnea åkte ur Idol.
Måste säga att jag blev glad, har aldrig tyckt som mycket om henne.
Hennes sista framträdande var väldigt bra, men sen kommer det fram att hon inte ens gjort det själv.
Jag tycker inte om att tar åt sig äran för vad någon annan har gjort, och tror inte en sekund på att hon
"glömde bort" att säga det.
Men hon var väldigt talangfull, det kan jag inte förneka, och hon var bra i Nordstan igår.
Nu i fredags åkte ju Olle ut, tyckte att han var bra men jag älskar Minnah och Jay!
Det kommer verkligen bli den bästa Idol finalen någonsin, fast det är jobbigt att man inte vet vem man vill ska vinna.
Jay är den som varit bäst hela tiden, men Minnah är en sån fantastisk sångerska och var jättetrevlig när man pratade med henne (var o såg dem på Nordstan).
Aja vi får se hur det går på fredag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback