Fredag!

Hade först sånguppvisning i sångtekniken. Det var jätteroligt att höra alla och det kändes som det gick bra när jag sjung.
På kvällen var det första Lucia framträdorna, gick väldigt bra. Vi var på ett ställe som hette Ordern tror jag. Jättecoolt var det. Alla i publiken var finkläda, o hela huset var precis som ett kungahus med massor med gamla och vackra möbler.
Sen var vi i det finaste och musigaste hus jag någonsin varit inne i.
Tittade på Idol finalen när jag kom hem, bestämde mig precis innan han vann att jag tyckte Jay skulle vinna.
Han är verkligen värd det, men Minnah tycker jag ändå sjung vinnarlåten bäst (ganska tråkig låt förresten, de andra har varit mycket bättre).

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback