Gårdagen

Igår var det fullt ös (som mamma brukar säga) hela dagen.
Först gick jag upp halv nio och åkte till mammas jobb för att baka pepparkaks hus, vi var tvugna att stressa, för att jag skulle på Idol i Nordstan. Väll i Nordstan så var det kö till signeringen så jag ställde mig där istället för att stå längre fram vid scenen.
Massa folk knuffa och gick före mig i kön. När det äntligen var min tur att gå upp för att få autografer var det slut.
Jag var nästan längst fram, folket som knuffat hade fått autograf men inte jag.
Jag var så arg att jag stod och skakade, försökte lugna ner mig men ville bara skrika.
Till slut kom tårarna för att man var så besviken, ledsen men allra mest arg på alla idiotiska människor som gått före i kön, som tagit kort med idolerna även fast de inte fick, helt enkelt på alla själviska människor!
Aja, det fanns ju inte så mycket att göra åt det, så åkte hem.
På kvällen gick vi på En mor till salu, det är en sån Bröllop och jäkelskap show, på Lisebergsteatern. Det var hur roligt som helst.
Har sett sånna shower hur många gånger som helst och när det hörs i salongen: Välkomna till En mor till salu, låten som spelas innan varje sån show sätts igång och alla människor börjar klappa händer, så kände det helt sjukt att man faktiskt var där på riktigt, det kommer att bli ett minne för livet :)
Nu måste jag öva på Lucia låtar, ska kunna dem på Lördag, herregud...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback