Helgen..

Hade sånguppvisning i fredags. Gick ganska bra, men inte alls i närheten av vad jag ville. Hade sjungt upp mycket innan eftersom tonerna är väldigt hög i låten jag sjung solo i, och sjung helt enkelt upp för mycket.
Fem minuter innan vi gick in på scenen så blev jag helt torr i halsen, och min röst brast lite de på höga tonerna, men aja... så blir det ibland.
Det roligaste av allt var att världens bästa Julia kom. Har verkligen saknat henne. Efter uppträdandet fikade vi lite och sen gick vi upp på scenen och bara körde massa låtar med lite annat folk. Det var grymt kul!
På lördagen gjorde jag svenska, och tittade även på de sista minuterna på handbolls matchen. Jäklar, vad spännande det blev! Har aldrig tyckt så mycket om handboll, men nu..!!  Tjejerna var i alla fall helt grymma, speciellt Linnea Torstensson (tror jag hon hette). Men den rumänska målvakten var också helt fantastisk. Räddade nästan alla mål, helt otroligt.
Matchen på söndag gick ju inte lika bra, men en andra plats i EM är ändå sjukt bra.
Vi köpte också julgran, och även lite julmat på söndagen.
Nu är det måndag och jag sitter i skolan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback