Lära känna mig.

Jag hittade en väldigt kul grej som min syster hade börjat med.
Det är att man sa skriva som en "uppgift" på bloggen. Dessa 30 uppgifter är det som finns.
Detta kan bli intressant och kul. Nu får ni lära känna mig bättre.
Jag tänkte att jag börjar imorgon, och sedan när jag får lust helt enkelt.

Uppgift 1 – Om mig
Uppgift 2 – Mina första idoler
Uppgift 3 – Mina föräldrar
Uppgift 4 – Det här åt jag i dag
Uppgift 5 – Min värsta ovana
Uppgift 6 – Min dag
Uppgift 7 – Min bästa vän
Uppgift 8 – Ett ögonblick
Uppgift 9 – Min tro
Uppgift 10 – Det här hade jag på mig i dag
Uppgift 11 – Mina syskon
Uppgift 12 – I min handväska
Uppgift 13 – Den här veckan
Uppgift 14 – En person jag ser upp till
Uppgift 15 – Mina drömmar
Uppgift 16 – Mitt förhållande
Uppgift 17 – Mitt favoritminne
Uppgift 18 – Min favoritfödelsedag
Uppgift 19 – Detta ångrar jag
Uppgift 20 – Den här månaden
Uppgift 21 – Ett annat ögonblick
Uppgift 22 – Det här upprör mig
Uppgift 23 – Det här får mig att må bättre
Uppgift 24 – Det här får mig att gråta
Uppgift 25 – En första
Uppgift 26 – Mina rädslor
Uppgift 27 – Min favoritplats
Uppgift 28 – Det här saknar jag
Uppgift 29 – Mina ambitioner
Uppgift 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback