Min julhelg!!!

Oj då, har inte skrivit något om min fina Jul. Men här kommer det, haha!
Det börja la förra tisdagen då det var skolavslutning, min klass uppträdde med några körlåtar. En kille sjöng Fix You - Coldplay, helt jäkla grymt var det!
Våra låtar gick la si sådär, haha.
Resten av veckan var jag ute och julhandla, hittade tillslut en julklapp till Emma efter ett väldans letande.
Några dagar innan julafton var vi på Ica Maxi. Vi var faktiskt där tre gånger på två dagar.
På självaste Julafton så började dagen med att man såg hur mycket snö som helst och solen, helt underbart jul väder!
Vi tittade på Kalle Anka, och sedan på Kan Du Vissla Johanna, vilket nog är världens sötaste film.
Sedan kom mormor hit och vi fick stressa igenom maten, present öppningen och gröten. Mamma skulle nämligen ha konsert i Domkyrkan, så vi var tvungna att snabba oss. Konserten var jättefin!
Sedan gick vi och la oss och sov gott, haha :)
Några av dem BÄSTA julklapparna:
* En mic
* Twilight Saga: Eclipse på Bluray
* En parfym, (Lite kul, kan absolut inget om parfymer och trodde först det var någon slags kräm eftersom den ligger i en rund burk. Men tycker otroligt mycket om den!)
*Sagan om Ringen trilogin på Bluray!!!  :D:D
* Harry Potter kalender
* Harry Potter böcker på engelska
Dagen efter julafton åkte Emma o jag till Frölunda för att shoppa på rean, vi åkte faktiskt dit tre dagar i rad och hittade olika kläder varje gång.
På Annandagen var vi hos syster Jennie, vilket var mysigt.
Detta var min julhelg! Hur var er? :D
Oj då, har inte skrivit något om min fina Jul. Men här kommer det, haha!
Det börja la förra tisdagen då det var skolavslutning, min klass uppträdde med några körlåtar. En kille sjöng Fix You - Coldplay, helt jäkla grymt var det!
Våra låtar gick la si sådär, haha.
Resten av veckan var jag ute och julhandla, hittade tillslut en julklapp till Emma efter ett väldans letande.
Några dagar innan julafton var vi på Ica Maxi. Vi var faktiskt där tre gånger på två dagar.
På självaste Julafton så började dagen med att man såg hur mycket snö som helst och solen, helt underbart jul väder!
Vi tittade på Kalle Anka, och sedan på Kan Du Vissla Johanna, vilket nog är världens sötaste film.
Sedan kom mormor hit och vi fick stressa igenom maten, present öppningen och gröten. Mamma skulle nämligen ha konsert i Domkyrkan, så vi var tvungna att snabba oss. Konserten var jättefin!
Sedan gick vi och la oss och sov gott, haha :)
Några av dem BÄSTA julklapparna:
* En mic
* Twilight Saga: Eclipse på Bluray
* En parfym, (Lite kul, kan absolut inget om parfymer och trodde först det var någon slags kräm eftersom den ligger i en rund burk. Men tycker otroligt mycket om den!)
*Sagan om Ringen trilogin på Bluray!!!  :D:D
* Harry Potter kalender
* Harry Potter böcker på engelska
Dagen efter julafton åkte Emma o jag till Frölunda för att shoppa på rean, vi åkte faktiskt dit tre dagar i rad och hittade olika kläder varje gång.
På Annandagen var vi hos syster Jennie, vilket var mysigt.
Detta var min julhelg! Hur var er? :D

Kommentarer
Postat av: Emma

min var faktiskt likadan som din! :OOO

2010-12-29 @ 13:21:16
URL: http://emmaaawinberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback