Uppgift 1 - Om mig.

Jag heter Anna Winberg och jag är 16 år. Musiken är en oerhört viktigt del av mitt liv, jag älskar ALL sorts musik, förutom sån där hårdrock när man man bara skriker. Dans har jag hållt på med sen jag var ca fyra år. Har gått i olika danser som jazz, show, drill, street och balett. Teater håller jag också på med, har gjort det i ca tre år.

Jag som person är blyg, försiktig, ganska envis och förhoppningsvis snäll. Att vara blyg är inte det roligaste som finns kan jag säga. Det är så fruktansvärt jobbigt att stå brevid en stor grupp som pratar och skrattar, och inte säga ett ord. Försöker bara komma på något coolt att säga, men det står alltid bara helt tomt i huvudet.

För två och ett halvt år sedan var jag med i en musikal som hette Gay Camp. Det är både det bästa och det värsta jag varit med om. Det bästa för jag utvecklades väldigt mycket och träffade många nya, underbara vänner.Det värsta är la egentligen det som hände efteråt, hur jag själv mådde. Mådde psykiskt dåligt och kände mig väldigt värdelös och idiotisk. Var självmordsbenägen under en lång tid och... hade det helt enkelt väldigt jobbigt.

Nu går jag på gymnasiet, Mimers Hus. Går musikallinjen. Vi har dans, teater flera gånger i veckan och även sång en gång i veckan. Min klass är toppen, det är helt sjukt vilken skillnad det är här än på mina andra skolor. Man kan prata med vem som helst, utan att det känns konstigt. I min förra skola kunde man inte ens fråga vissa personer vilka läxor man hade.

Min största dröm är att bli artist, inte bara i Sverige utan världsartist. Har drömt om det sedan jag kanske var fem år och kommer göra precis vad som helst för att nå dit jag vill.Tänkte söka in till Idol 2011 för att se hur långt jag kommer, tänkte även skicka in några av mina låtar till olika skivstudios.

En annan sak jag gör är att skriva berättelser. Har väldigt många olika idéer på böcker, men det blir alltid att man bara börjar, men sedan lägger ner det. Men har nu en väldigt stor idé som jag har tänkt på länge, så därför ska jag verkligen försöka få klart den.

Jag vet inte riktigt vad jag mer kan berätta om mig själv, vill ni veta mer så fråga bara :)



Kommentarer
Postat av: M

Förlåt. För att allt blev som det blev efteråt.. Önskar att den perioden efteråt inte hade blivit så jobbig för dig som den blev.. Verkligen. <3

2011-01-06 @ 19:01:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback