Ännu ett nationellt prov

Andra delen av svenska nationella provet hölls idag. Man skulle skriva en egen berättelse. Jag känner i alla fall att jag är väldigt nöjd. Min text hade rubriken Allt är möjligt.
Det roliga var att när det gått ungefär en halvtimme av tiden (man fick skriva i nästan 3 timmar)kände jag att jag verkligen inte behöver all tid och kommer behöva sitta och inte göra något i en timme. Men, hah, jag gick istället lite över tiden.
Det är väldigt skönt att det är över nu. Så nu är det inga läxor på tre veckor typ :)
Först är det ju lov och sedan drar klassen till England en vecka.
Just nu sitter jag och spelar Sims, det är kul :)
Ha det gött
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback