Dålig dag blev till bra!

Idag har verkligen min dag gått upp och ner. Först var jag glad, sedan jättearg och besviken och sedan glad igen :)
Det började när jag kom hem. Då ringde jag till en hunddagis jag tänkt jag skulle praoa på. Fick inte det så ringde ett annat ställe. Där skulle jag vänta i en och en halv timme tills de ringer igen. De ringer aldrig, föröker ringa jättemånga andra hunddagis men inget går. Jag blir så otroligt arg nu för att hela dagen hade gått åt för jag väntat så länge på att de skulle ringa. Mamma börjar också ringa runt och tillslut hittar hon ett jag kunde få praktik på, då blev jag i alla fall överlycklig :)
Andra dumma saker som hänt är låten i tävlingen jag är med i (tror inte jag skrivit det innan, jag har kommit med i Schlagerstjärnan 2010) inte gick eftersom någon annan hade den.

Jaja, får väll bara hitta en annan.
Ha det gött

Förresten var klassen på bio idag, filmfestivalen. Filmen var la rätt kul men jag var så trött så jag halvsov under hela filmen xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback