I England

Hej alla, det blev lite tidigare an jag trott att skriva, jag ar i England just nu (darfor funkar inte de svenska bokstaverna) och jag har det jattebra. Vi har varit i York igar och jag har hittat massa fint smink (en mascara for typ 20 kr). Dessutom fanns det en affar dar allt kosta en pund, det var najs :D
Men flygresan hit var inte den roligaste, kan beratta mer nar jag kommer hem, men kan borja med att vi fick vanta pa flygplatsen i 10 timmar eftersom det var ett fel pa planet. Nar de tio timmarna gatt kom vi anda inte ivag sa vi fick aka nasta dag. Tio timmar alltsa helt i onordan.
Aja skriver mer pa lordag.
Ha det gott

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback