Lov!

Äntligen är det lov! Det är så skönt med sovmorgon.
I helgen har det inte hänt så mycket, bara att Emms och jag var ute och gick i skogen och senare på kvällen åkte vi pulka. Haha så jävla kul, speciellt när Emma var nära att köra in i ett träd :D

Idag fick jag tillslut brevet från Mimers, har nu fyra (kanske 5) sånger att lära in och en hel teater dialog. Har lite smått panik eftersom jag är i England hela nästa vecka och på torsdan o fredan veckan efter det är insökningsproven.

På fredag kommer det vara sångtävling, det är på Allum klockan 18 (tror jag), om ni vill kan ni ju alltid komma och titta :)
Dessutom kommer Julia hem!!

Nu ska hela familjen kolla klart på en film och äta glass
Ha ett bra lov

  


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback