Nationella prov!

Det första nationella provet gjordes idag, svenska. Det var läsförståelse och det gick faktist riktigt bra. Är väldigt nöjd.
Tydligen så är Nordhemsskolan i någon slats final för vår skolmat. Vi har ju fått pris för Göteborgs bästa skolmat (tror jag) och nu vet jag inte vad det är om. Sveriges kanske, eller det är ju rätt stort, jag vet faktist inte men vi är i någon final. Så det var någon tjej som satte sig vid oss i bamba. Det var ju rätt synd att just idag är den absolut hemskaste maten i bamba, nämligen rotmos och korv. Men hon verkade tycka det var gott så..
Efter skolan gick Liz o jag till frölunda torg, hon köpte lite tröjor och annat.



Om en timme är det teater, måste plugga manus
Ha det gött
Puss!

(Fortsätter min nedräkning till att Julia kommer hem, 1 vecka och 3 dagar!!!! :D )

Kommentarer
Postat av: julia

FINA DU!

oh vad vi ska mysa o sjunga då :)



massa kärlek!

2010-02-09 @ 17:47:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback