Rolig dag :)

Idag har det varit fullt upp hela dagen.Det började med att jag gick upp klockan 11. Emms o jag skulle nämligen gå på Världskulturmuséet. Vi skulle ha gått klockan 12 men vi bestämde oss för att gå o klippa oss. Det tog nästan en timme att hitta en frisörsalong som verkade bra, men tillslut så.
På världskulturmuséet så spelade vi in en sån där Bollywood film, haha det var kul. Vi försökte oss på att sjunga karaoke, men det gick inte så bra så vi gav upp.

Efter detta gick vi ända vägen till världens bästa café, nämligen Café Vasa och vi båda åt kladdkaka med grädde. Gudomligt gott! :)
Sedan åkte vi till Axel och klippte oss. Mitt hår blev helt okej, men rätt kort. Emms blev jättefin!
Vi var också på biblioteket och lånade några filmer, (det är verkligen hur bra som helst, man kan låna filmer helt gratis) bland annat var det Sture Sventon vilken jag ska kolla på nu, haha :)


(Hur min frisyr blev :D )

Ha det bra
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback