Hallo

Hejsan, veckan har varit jäkligt härlig. I måndags - sovmorgon till 10.50!!
Idag - Slutar 11.25 :D
Hur härligt som helst.
Nu har jag och Emma precis sett Sex and the city filmen, vi ska nog gå och se 2an snart. Men jag vet inte riktigt om jag vill gå på bion nu när den fått så dåliga omdömmen, men jag tror nog det blir så. I så fall kanske på söndag.
Imorgon ska jag och Emms nog träffa Julia <3 Hoppas det i alla fall.

Det är också helt bestämt att jag ska följa med Gabriela och hennes familj till Kroatien i sommar!!! Den 4e eller 5e juli åker vi med bil ner och den 15e åker jag ensam hem med flyg. Är lite nervös för det, har bara flygit 2 gånger. Nu ska jag dessutom byta flyg i Ungern helt ensam, men det ska väll gå bra... hoppas jag.

Imorgon har jag inte sovmorgon, fast halva klassen har det. Jag brukar vara avundsjuk, men nu bryr jag mig inte så mycket för att vi redan haft det så bra den här veckan. Dessutom kommer det vara den sista hemkunskaps lektionen, sorligt :(
Nästa vecka kommer det vara de sista lektionerna man har i alla ämnen, helt sjukt egentligen när man haft lärarna i fyra år.
Men gymnasiet kommer bli en ny början, även fast jag orolig kommer det nog bli bättre, jag hoppas verkligen det.

Nu ska jag städa undan lite hemma och läsa lite mer Twilight.
Ha det bra
Kram <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback