Regn, regn och mer regn...

Finns det något tråkigare är regn när det är meningen att det ska vara sommar!??
Idag hade min syster skolavslutning i regnet, kul! Nej, skulle inte tro det.

Jag har i alla fall sytt klart nederdel saken på min klänning, ska nog ha den avskedsfesten ändå, även fast kanske ingen annan ska ha det så va fan! Det är ju kul :)

Nu ska Emma ut, i regnet, och fika. Jag är väldigt avundsjuk att inte jag har sommarlov, men tycker ändå det är helt okej. Är inte riktigt redoför att lämna Nordhemsskolan än... Det är ju vårkonserten kvar!!! Där jag ska vara konferenciär på (vilket påminde mig om att jag måste plugga repliker), det ska bli hur kul som helst.

Ni får ha det bra.
Puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback