Sista vårkonserten

Konserterna gick väldigt bra. Varken Ted eller jag glömde någon replik, eller jo det gjorde vi men det var inga viktiga repliker.
Introlåten var hur kul som helst att göra, det var ett väldigt tryck i det och det blev riktigt bra.

Lite bilder:

Storan





Min kära klass 9c1 <3


Ted och jag som konfrenciärer


<3


Fast nu känns allt bara så tomt, jag är klar på Nordhemsskolan i stort sett. Inga mer konserter, bara ett nummer på avslutningen.
Imorgon är det allra sista gången jag är på skolan som elev... helt sjukt hur snabbt dessa fyra år gått.
Det kommer bli väldigt sorgligt men ändå glädje känslor över att det nu kommer bli en helt ny början.
Idag tittade vi på intervjuer vi gjorde i femman (innan vi ens börjat på Nordhem) och dessutom från vår första konsert i sexan. Väldigt många glada skratt blev det :)

Nu ska jag se om jag kan leta fram lite fler saker på saker 9c1 gjort på Nordhem.
Ha de bra <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback