Skitväder!!!

Gud va tråkigt med detta regn! Emma har skolavslutning på torsdag och har hört att det ska regna :(
Jag har en vecka senare och... samma väder!
Varför!!??
Det är alltid så att sommarvädret kommer innan skolavslutning, sedan direkt när det är sommarlov kommer regnet.

I alla fall så har jag haft huvudvärk exakt hela dagen, har lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt så jag kan sova länge.
Somnade på spårvagn en liten stund, vaknade upp i panik och undrade vart jag var, som tur var så var jag en hållplats från där jag skulle av, haha smart Anna!
Det var också ett sommarjobb möte (har fått jobb tre veckor på ett på ålderdomshem) idag. Mina arbetstider ska tydligen bli från 9-15.30 varje dag så det är jag nöjd med :)

Imorgon ska Emms o jag på Sex and the city 2, det ska bli kul.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback