Ansökningsprov

Nu har jag gjort klart mina ansökningsprov till gymnasier. I torsdags var det Rytmus, sing and songwriter. Där fick jag spela en låt jag gjort själv och sedan en obligatorisk. Min egna blev You had me fold, och den obligatoriska blev Natural Women med Aretha Franklin. Det gick jättebra :)
Igår var det Mimers, musikal. Det gick också helt okej. Men var rätt nerövs, det var ju detta jag ville helst. Sjung Over the rainbow och Movin on.
Är väldigt nöjd med båda, och det är jäkligt skönt att det är över.

Har prao hela nästa vecka så nu kan jag bara tänka på mina läxor.

Melodifestivalen om en timme, det ska bli kul :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback