Julia <3

Nu är älskade Julia tillbaka i Sydafrika igen. Tänk att vara så modig och stark som världens bästa Julia och våga vara helt ensam nere i Kapstaden.
Vi träffades i onsdag och det var så roligt att se Julia igen :)
Om ni inte träffat Julia så borde ni verkligen ta er tid att göra det, eftersom jag tycker synd om er för ni inte träffat denna underbara person.
En person som är omtänksam, rolig, glad, duktig, fantastisk...
En person som får en att utvecklas, till och med jag som är världens mest blyga människa.
Jag är så stolt över Julia, samtidigt som jag är ledsen för att hon är i Sydafrika igen.

Jag kommer sakna dig älskade Julia! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback