Konserten

Konserten igår gick skitbra. Min hals mådde inte så bra efteråt men, vad ska man göra?
Nu sitter jag här hemma och känner mig rätt så förkyld, det är inte kul.
Skulle egentligen åkt till min syster idag för att fira hennes födelsedag, men tror inte jag orkar. Hoppas jag mår bättre imorgon, vill så gärna gå på loppmarknaden.
Matte provet och provmiddagen i hemkunskapen gick jättebra :)
På måndag ska jag ha B-delen av matte provet så måste verkligen plugga på det idag.
Ikväll blir det jag o mamma ensamma hemma så då kan vi mysa o se på film :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack, jag är grymt nöjd med den ! =)

Och ja, tatueringar bör vara personliga,

alla mina är egendesignade (förutom japanskt tecken).



Krya på dig ! =)

Går ju influensor nu..

2010-03-28 @ 14:48:00
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback