Prao

Nu är min prao tid på Partille hunddagis över. Saknar reda mina änglar, men framför allt bästa Alva <3
Hon är så gullig, hon liksom alltid hoppade upp i ens famn när man kom in och satte sig i rummet.
Skulle väldigt gärna vilja men får tyvärr inte lägga ut bilderna som jag tog eftersom jag lovade att inte göra det.
Jag kan i alla fall berätta vad som hände. Varenda morgon gick vi först två promenader. Först med några hundar, och sedan med några andra. Efter det fick man äta lunch och sedan gå in till hundarna och bara mysa. Det var det jag gillade mest, haha :)
De hade dessutom fått små söta valpar. De var verkligen underbara. Min favorit var en söt flicka (skulle den ha varit min skulle den ha hetat Luna).
Det var en väldigt rolig och lärosam vecka, hoppas jag kan få sommarjobb där.

Måste verkligen sätta igång och plugga. Har skjutit fram det varenda dag, men nu måste det göras faktist.

Ha en trevlig kväll :)
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback