Sjuk

Är hemma och är sjuk. Har jätteont i magen. Vi kanske har nationella prov i engelska idag så det är ju inte världens bästa timing att bli sjuk. Får hoppas att jag mår bättre imon. Har ju teater och vill gärna vara med.

Eric Saade vann förresten inte melodifestivalen och jag är arg på svenska folket! Eric var ju den bästa! Jag förstår inte varför Anna vann, visst hon är la bra men... Den har säkert ingen chans i eurovision. Fast i och för sig kom ju Yohanna med Is it true tvåa förra året. Annas låt är ju lite lik.
Men ändå, kunde inte alla bara tycka och tänka som mig. Då skulle allt bli bra, hahahah xD
Fast det skulle nog bli tråkigt i längden. Men Eric kommer i alla fall fortsätta att vara en stor idol. Det borde faktist vara förbjudet att vara så söt som han. (Jävla Molly Sandén, haha)

Kommentarer
Postat av: Caroline

krya på dig!

fin blogg btw :)

2010-03-18 @ 21:25:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback