Fredag!

Äntligen är det helg. Har varit uppe till klockan 2 dom senaste två dagarna pågrund av läxor så gissa om jag är trött.
Fast denna helgen kommer inte direkt bli lugn, på lördag är det dags för Snövit och på söndag konsert!
Det kommer bli grymt kul!
Men nu har jag nästan inga läxor kvar, en svenska uppgift ska in som jag snart är klar med. Men inga mer prov! Är väldigt, väldigt glad för det :)
Idag var dessutom Tamara här så vi kunde öva en stund på Hör Ihop, vi skulle ha egentligen haft varsin gittar men jag kunde inte hitta min mammas gamla så jag fick använda en väldigt dålig och ostämd elgitarr, även fast jag stämde den så stämde den om sig efter att ha typ tagit ett ackord.

Nu ska Emms o jag till pizzerian och köpa pizza och mysa <3
Ha en bra kväll och helg


Ni visste väll att jag älskar min bästa vän!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback